tirsdag den 6. september 2011

Der er gået lidt skole i den...

Sommerferien er for længst slut. Jeg har fået nyt arbejde (skole), min yngste er startet i vuggestue, den næstyngste er stadig i børnehave og de 2 store er startet i 2. og 4. klasse! Det har været hårdt at komme igang igen efter sådan en lang ferie, hvor vi bare har slappet af i 7 uger sammen, men nu synes jeg efter hånden vi er inde i en god rytme igen! :)Det kreative er jeg også så småt ved at finde overskud til at lave lidt af igen... Ikke helt så meget som jeg egentlig gerne vil, men så småt. Til at starte med er det blevet lidt praktiske ting. Der var hårdt brug for frugtposer, så dem har jeg syet nogle nye af...

Vi har længe haft nogle IKEA opslagstavler hængende, og synes de var så kedelige, så nu har jeg malet dem. Lilla, rød og lyseblå! Her ses de 2 af dem. Har lavet skoleskemaer, så de 2 store kan se hvad dagen bringer, på den anden hænger vores skema over hvad der er af arbejdsopgaver i løbet af ugen. - og så skal der jo også være plads til diverse kunstværker! :)

1 kommentar:

  1. Jamen velkommen tilbage til hverdagen. Håber det går godt med dit nye job?!?! Glæder mig til at se dig på fredag. :-)

    SvarSlet