onsdag den 1. juni 2011

Mon der er kager nok?

Vi var til loppemarked for et par uger siden, hvor jeg havde hæklet lidt kager, som jeg kunne sælge. Jeg fik solgt lidt. Er ret stolt, for nu er der en dame der har set de andre kager jeg har lavet, som gerne vil købe nogle af dem! Dejligt at blive anerkendt på den måde. Nu må de lige vises frem først! Spændende hvilke hun vælger! :)

Her er nogle af kagerne samlet til gruppebilled

Cupcake med boblemaskeglasur og flødeskum i kanten og kirsebær på toppen

Kajkage- Quark!
Isvaffel med 2 kugler:  jordbær og pistacie- pas på de løber!


Cupcake med glasur, flødeskum og jordbær på toppen

Cupcake med lyseblåt skum og 1 lys i kagen.

Mini Champagnebrus

Lille cupcake med margurit i toppen.

Oreo- småkage

Cupkage med flødeskum og jordbær på toppen

Donut med løbende glasur! :)

2 kommentarer:

  1. Du er for sej Lone! Er især vild med isvaflen, den må du lære mig at lave! :-)

    SvarSlet
  2. Det vil jeg gerne lære dig :) Det er jo ret simpelt... Laver 2 lm i en ring. hækler ca. 3 og tager ud på hver 2. 1. omgang. Siden tager jeg ud (laver 2 fm i en fm) hver 3. siden hver 6. siden hver 12. Til det bliver et fint kræmmerhus. Kuglerne er lavet ligesom bolde, men kun halve. Nederst har jeg lavet nogle "løbere" ved at lave et ca. 5 lm og hækle tilbage i dem- først en stm, så en hstm også fm... gav det mening??? Kuglerne er syet på (ved godt det er snyd- i min verden) også er den fyldt op med fyld fra Ikeas 7,- puder inden jeg syede kuglerne helt fast. SLURP! :)

    SvarSlet