onsdag den 8. februar 2012

and the Oscar goes too..... :)

Jeg har vundet en Blogaward af Mutti spagutti! - Vidste slet ikke at de fandtes, så er meget beæret! :)

Reglen er nu at jeg skal:
Når man får denne award skal man:
1. Linke til den man har modtaget awarden af (og indsætte award billedet)
2. Give den videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere
3. Svare på 5 spørgsmål
ad. 1. Har jeg gjort 
ad. 2. Awarden sendes videre til: (har ikke helt styr på hvor mange læsere de har)
-Gode syideer!
-Gode hæklerier
-Gode kager
 -Gode ideer- og mange børn!
-Også mange børn :)

Spørgsmålene og min svar:
1. Hvorfor begyndte du at blogge?
Fordi jeg gerne vil have lidt styr på alt det jeg laver. Synes det er lidt hyggeligt at have billeder af det der kommer fra hånden- og så lige samlet 1 sted!
2. Hvilke blogs følger du?
Det kan man se lige ude til højre! :)
3. Favoritfarve(r)?
Lyserød, lilla, friskgrøn og turkis,
4. Favorit film?
Love Actually
5. Hvilke lande drømmer du om at besøge:
Amerika (igen- nu med børn)

2 kommentarer:

  1. Tillykke med awarden! :-) Og tak for min. Men jeg har over 100 faste læsere så takker men kan ikke modtage den. :-/

    SvarSlet
  2. Ved det godt, men du er så sød! -Også kender jeg ikke andre blogs med under 100! :)

    SvarSlet