onsdag den 2. februar 2011

Dagens høst

 Så har der været gang i maskinerne i dag. Det meste var halvfærdige ting, som bare manglede det sidste finish :) Frugtposen kaldte bare på mig, da jeg skulle til at smide stofrester ud. Synes den bliver sød til en pære! :D Hvalblusen mangler en stikning med en tvillingenål. Jeg må lære at bruge en tvillingenål, så jeg har et par bluser jeg skal øve mig på! Måske skulle jeg starte med noget prøvestof først- hvalerne har jo ikke gjort mig noget... SAVE WILLY! :)
Sweaterbukserne, bliver nok mest til hjemmehygge (hvilket jo så bliver hverdagsbukser) ej tænk et traumatiseret barn jeg får, hvis han får at vide at hans bukser var lavet af Fars gamle sweater (men den var blød!!!)
En halvsol! Kunne ikke stå for stoffet!

En bluse med små søde hvaler str. 2!

En halvsol frugtpose!

Slagtet sweater bukser... :) Super bløde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar