mandag den 24. januar 2011

Drenge bukser


Synes det er blevet tid til at drengene fik lidt nye bukser. Fandt en masse rester i stof&stil den ene dag. Så nu ligger hovedet i blød til ideer til hvordan de kan gøres sjove og seje. Det første par er allerede spyttet ud af maskinen, og da jeg var i gang sagde min 3 årige dreng... "dem vil jeg have på i dag til fødselsdag- og der skal også være lommer!" Fødselsdagen var 2 timer efter, så jeg havde travlt! :) Lommen er den lille "på vrangen" ting der sidder øverst. 
Da jeg var lidt i stofmangel, lavede jeg forstykket i 2 bidder. Har så syet pipingkant på, så det ligner at der er en "knæindsats" på :) (se nederst i midten) Det andet par kom varme ud af maskinen et par dage efter. Samme stof, bare en Onion 20022 med reflekspiping og sort rib i talje og ved ankler!
Busters bukser forfra.  Kanten er lavet med refleks.
Busters bagfra. Det er en Onion 20022.


Walters bukser.

1 kommentar:

  1. Super fede... som altid.
    Sig til hvis du har lyst til at lave nogle i str. 4 år til salg :)

    SvarSlet