torsdag den 27. september 2012

Tandlægeskræk!

Det er de underligste ting man giver videre til sine børn... Ligenu tænker jeg mest på de ting de små usynlige kromosomer og gener videre bringer fra os til vores børn! Gid man dog kunne vælge noget fra! Da min mor var lille fik hun hevet 4 blivende tænder ud, jeg fik 8 hevet ud, så jeg ikke kom til at ligne en vampyr (hvilket jeg rent faktisk godt ville dengang- på trods af at Twilight slet ikke eksisterede dengang). Min ældste datter er nu blevet indfanget af en tandreguleringstandlæge, som har meddelt os at hun lider samme skæbne som sin Mor og Mormor! Hun skal også have 4 mælker og 4 blivende ud af gabet. Nu troede jeg jo, at jeg havde garderet mig godt ved at vælge en mand der ikke har nogle huller overhovedet! (I tænderne) æv! Ikke noget DIY over det her indlæg, men har lovet hende 2 ture i tøjbutik som plastre... Håber ikke hun får samme angst for tandlæger som jeg selv er i besiddelse af!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar