torsdag den 21. april 2011

Blomster i håret!

IIIIIIIIIIH hvor vi nyder påskeferien, på trods af lidt feber og snue, så bliver der leget i haven, ryddet op i krogene, vasket i bund og selvfølgelig hæklet!
Jeg har læææææænge haft 4 skønne hæklede blomster liggende og ikke rigtigt vidst hvad de skulle bruges til, men så kom min ældste datter i tanke om at hun gerne ville have et hårbånd med 1 i! Så jeg hæklede et blåt bånd, men da det jo er yngste datters yndlingsfarve, så fik hun det straks! Så måtte jeg jo skynde mig at lave et nyt i gult... Men det ER jo ældste drengens yndlingsfarve, men han må altså vente lidt... Mormoren og jeg selv har også fået et... Men der er kun billeder af det blå indtil videre!

Senere kommer der også indlæg om vores legehus som vi har brugt meget tid på her i påsken! Vi elsker vores legehus!!! Det kan ses i baggrunden af billedet! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar